Forsätta blogga ??? kanske onöddig blogg ? :0

Heeej !! Jag kollade nyss på statestiken , och ser att det är faktiskt några som läser min blogg , men får ändå inga kommentarer . Jag kommenterar andra bloggar och så . Vad ska jag göra , det skulle vara suppersnälltg om nån sa nåt tips eller i alla fall hjälper mig med design och header , för jag har inget program på det.
Men i alla fall ni som läser min blogg så : har jag haft en lugn dag i skolan ...
Ska sätta mig vid tv:n snart och ta det lungt , senare blir det pluggdax , boring men jag måste
Ska försöka komma ihåg och orka lägga up bilder blandanat på outfilt,shopping,naturbilder och porträtt mm =) vad sägs om det . Så det kommer nog gå bra , det är bara header som saknas
Puss

Sportlov

Heej !! Jag vet jag inte skriver så ofta men är det verkligen nån som läser min blogg ?? :0
Men ialla fall , idag ska jag kanske vara med Bella , hon har inte svarat på smset hon sover typ gumman <3333

Men ialla fall i går var jag i kista jag köpte : ett par jeans från bikbok 299:-
Leggings från Lindex 199 - men jag fick 25 % för jag blev medlem på lindex så det blev billigare =)
Och hårnålar och toffsar från bikbok.
Blev välldigt nöjd med köpet =)

Ha det bra kraam <333

RSS 2.0