Välkommen

Välkommen till min blogg!! Här kommer jag skriva om min vardag och lägga ut bilder som jag fotar med min
panasonic dmc-fs3 (rosa)
Jag ska fixa en design och header så fort som möjligt , behöver bara lite hjälp bara !! 
 Tänkte berätta vad jag fick i julklapp  , bilder kommer nån annan gång :
 
fodrall till cameran, svart munkjaka med trycker Nike, chokladtomte,rosa vattenflaska med mitt namn på, ljusblå handuk,grön smyckeställ,amanda jenssen skiva,en liten mus med tomteklänning som sjunger när man trycker på vänstra foten,biljett på genrepp melodifestivalen som jag ska gå med min låtsasmamma,biljett på teater greace som jag ska gå med bröderna och farmor och farfar,två par örhängen, present kort på hm 600:- , presentkort på new yourker 400:-,tunika,ett spel på nintendo dc. Det var det ,el tandborste. Det var allt tror jag , har säkert glömt nåt.  Vad fick ni i julklapp ??????????

jaja , kommer lägga ut inlägg lite senare och med bilder !!
Ni får ha det så bra så länge , kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0