Ett test

HAR DU:
Någon som förstår dig? - Mm
Någon som du saknar? - Mina kusiner i Spanien och Bella <3 
Någon som du hatar? - Inte hata men inte gillar så suppermycket presis
Vem kramade dig senast? - Hehe kommer inte ihåg Bella eller mamma <33
Vem pussade dig senast? - Ingen
Vem ringde dig senast? - Bella
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem var hemma hos dig senast? - Bella
Vem var du hemma hos senast? - .. Farmor 
Har du några kärleksproblem? - Nepp
Har du pratat med någon idag? - Jaa med mamma och brorsorna
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? - Nej , inte på denna korta tid , vakna ju just

JAG:

Är singel? - Jaa
Svär ofta? - Inte så fula presis men ibland kanske
Sjunger i dushen? - Neej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Neep
Skrattar åt mina egna skämt? - Ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Nej

HAR DU:
Piercingar?
- Håll i öronen
Syskon? - Aa , en storebror och en lille bror
Jobb? - Skola ?!
För många vänner? - Lagom
Färgat håret? - Ja blont till brunt :)
Bra självförtroende? - inet så bra 
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Aa tror det i alla fall
Varit kär? - Neep 
Dumpat någon? - Neep
Gjort något olagligt? - Nep
Brutit ett ben? - Nep
Tappat bort dig i din hemstad? - Kanske när jag var lite eller ? ...
Sett en fallande stjärna och önskat? - Nej inte ännu
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - Nej eller jag kommer inte ihåg 
Smugit ut utan lov? - Nej
En hemlighet som ingen annan vet?
Sovit en hel dag? - Nep , jag slösar inte bort dagen 
Somnat gråtande? - Nepp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Nej
Ätit musslor? - Nej , är det gott ?
Stått på scen? - Mm , med gamla klassen och på dagis *
Färgat ditt hår svart? - Nepp

VAD .. :

Längtar du till mest just nu - Massor : sportlovet,sommarlovet, renrepet i melodifestivalen , greece -teater ....
Ska du göra i helgen? - Kolla på lets dance och melodifestivalen , kanske gå på bio jag vill se avantar  
Gjorde du igår? - Skola till 16.10
Ska du göra i sommar? - Bada , resa och kompisar <3
Åt du senast? - frukt , ska äta frukost snart
Har du för mobil? - en gammal , önskar mig en ny 
Köpte du senast? - Jeans
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Skrikit och svimmat om annars skulle jag ringt polisen

VEM / VILKA .. :

Slog du senast? - Vet ej 
Fick du sms från senast? - Isabella
Pratade du med i telefonen senast? - Pappa 
Kan du lita på? - Många : kompisar <333
Vet mest om dig? - Vet inte 

ALLMÄNT:

Har du pussat en groda: Nej
Kan du hjula: Aa men inte så bra nu längre
Är du EMO? - Nej
Vågar du flyga fallskärm? - Vet inet , kanske
Är du hungrig? - Lite  , min mage kurrar 
Är du blyg? -  Mm 
Din första kärlek? - Nepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0