Ett till test

HAR DU: 

Ett förhållande: Nej
En bästa vän: En , Bella <3333 och många älskade vänner
Haft ett seriöst förhållande: Nepp
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nehe alldrig
Blivit kär vid första ögonkastet: Noop typ inte 
Fått ditt hjärta krossat: vet inte
Haft ett one night stand: vadå one ... ? 
Skrikit åt en lärare: Tror inte det , är ingen sån
Kysst någon och sedan ångrat dig: neh
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nepp tror inte det i alla fall 
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej
Snusat: nej!
Rökt: Nej

DAGENS: 

Klädsel: Just nu har jag nattline och legings på mig , men jag ska sätta på jeans och en tröja eller nåt typ .. 
Smink: Inget , har alldrig
Frisyr: utsläppt
Låt: ingen
Vill ha: Lov 
Saknad: Mina gamla vänner från dagis och lundskolan 
Köp: Jeans 
Godis: tuggummi 
Attityd: Trött , hungrig just nu 

FÖRSTA: 

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Har inte kollat i spegeln ännu 
Bästa kompis: En men jätte söta vänner 
Kärlek: Ingen 
Semester: Spanien till mina kusiner när jag var bara några år gamla 
Jobb: skolan
Köpta skiva: Vet inte
Riktiga kärlek: Ingen
Piercing: örhängen 
Konsert: En stor konsert i Östersund med stora artister som Lady gaga 
Fylla: Neeep

SISTA: 

Personen som smsade dig: Bella <3
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa 
Personen du sa jag älskar dig: Ingen
Alkoholdrycken: ingen
Bilfärd: Vet inte 
Filmen du såg: Beck typ 
Gången du grät: Vet inte , länge sen 
Måltiden: Middag i går 

SKULLE DU: 

Våga hoppa fallskärm: Kanske vet ej 
Våga hoppa bungyjump: Vet inte där heller 
våga Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Meybe 
kunna Kalla dig själv lycklig: Typ
Hellre ta bilden än vara med på den: Mmm 
Kunna gråta över en kille: Mm 
Kunna gråta över en tjej: Nepp eller .. 
kunna Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: Vet inte kanske om man får paus 

VAD: 

Gör du just nu: Facbook , chattar ... 
Ska du göra imorgon: Skolan
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget precis typ 
Har du med dig in på bion: Sällskap och snack och dricka 
Är det för färg på dina byxor: Legings : rosa 
Är det för väder hos dig just nu?: Snöar och molnigt 
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: 
Skulle du göra om du vann på lotto: Bli supperglad om jag vann massor 

7 SAKER DU 
HAR PÅ DIG 

1. Rosa legins  
2.vit nattlinne  med rosor på 
2. Örhänge
3. Örhänge
4. 
5. 
6. 
7. 

BLANDAT: 

Är du blyg inför det motsatta könet: ... 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 14 fyller år på Tisdag =D 
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Neej , inte denna vecka men förra ! 
Använder du huvtröjor:  Ja 
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Neep 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma kön !! 

5 VAL: 

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 13 som jag är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0