Host host ...

Hej svejs!

 Gud jag är så försyld i går i skolan hostade jag typ hella tiden, hoppas jag inte blir sjuk orkar inte med det. Jag vill inte helller missa saker o ting i skolan , vem vill det??

 


Förlåt för dålig uppdratering , men vet ni varför det är ju ingen som läser joo kanske läser men inte kommenterar i alla fall . Vad ska jag göra ?? Ge mig tips , då skulle min blogg vara roligare. Och så behöver jag hjälp med design och header.

Jajjaa

I Torsdags började jag skolan , ehe seeegt kan man säga har börjat ha bild nu istället för musik.
Igår slutade jag ett yeahe . Min lillebrors(Erik) kompis Emils lillasyster Emma ( 6 år) var hos oss i går kväll och sov över för Emil och deras mamma gick på bio. Vi kollade på Let¨s dance och spelade spel .
Härligt härligt :)

Idag ska vi på middag hos dem , dem har nyss flyttat dem bor inte så långt i från oss typ samma gata också.

Nu ska jag logga in facebook.
Ha en trevlig Lördag och så uppdraterar jag senare idag

:: just det , jag har godis förbud och läskförbud  (får typ inte heller tugga tuggumi??)och sånt så jag får äta nötter eller nåt idag .
   Jag har förbudet till Påsk så det är inte så långt, det klarar jag ;O

  Kraam *****


Kommentarer
Postat av: jullet

Jag började igår, ska du se merlin idag?

2010-01-09 @ 13:45:00
URL: http://jullets.blogg.se/
Postat av: jullet

Ja det går, det är bara att gå in på svt.se. Jag har redan sett en del avsnitt från säsong 2 som börjar på tv om tre månader, men man vill ju inte se alla, men dom var riktigt bra :D

2010-01-10 @ 13:06:25
URL: http://jullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0