Promenad i denna kylla ;p

Hello!!

Jag veet , jag suger på att skriva , men ingen läser typ bloggen eller??

Gårdagen :
Gick promenad med Isabella , vi gick till jakobsberg och gick runt själva jakobsberg .När vi hade varit ute i kylan mera än i en timme typ så gick vi hem till Bella och åt pytipanna (?) och drack glög.Senare på kvällen åt jag middag och åka och kollade när min pappa spelade tennis med min lillebror.

Idag:
Film på förmiddagen , vi två typ så mötte jag Isabella , vi gick promendad idag igen, idag gick vi ända till barkaby.
Jag kom hem vi fem,sen dess har jag badat , och nu sitter jag vid datan och kollar på bloggar och sånt.
Min låtsasmamma Anette kommer snart, hon är på Emils och köper pizza , ubåt till mig ,den är så god kan jag bara säga. Det är bara vi som är hemma ,pappa och brorsorna är på fotbollstunering, min lillebror spelar ;)

Ni får ha en bra kväll , kraam



 Faster och lillebror på min andra fasters kolonilott **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0