Sista inlägg

Hello!!

Förlåt för jag ej skriver ofta , men varför ska skriva när ingen kommenterar eller inte ens kollar in , jag måste rekomdera den ;O
Efter skolan pluggade jag So , prov nästa vecka på Tisdagen .
Åhh i morgon åker Helen till Marocko , kommer sakna henne <3 ändå kommer hon vara borta en vecka.
Ska fixa mig och lägga mig och läsa ¨¨snart¨¨ Tidigt tänker ni men jag somnar vid tolv för jag läser länge och somnar alldrig typ.
Imorgon börjar jag 08.50 så kanske blir det ett litet inlägg då , ingen bild just nu för cameran är hos pappa ¨¨smart av mig verkligen smart , duktigt¨¨
Men i helgen ,
Imorgon efter skolan ska jag simma med Isabella gumman , ska bli Funny
Aja skriver mer i morgon Kraaaaam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0